Podmínky a pravidla
Článek I.
Definice
- Provozovatelem e-shopu www.zdravysvet.sk je společnost Zdravý svet s.r.o. se sídlem Podvažie 228, 017 04 Považská Bystrica 4.
- Prodávajícím je společnost Zdravý svet s.r.o. se sídlem Podvažie 228, 017 04 Považská Bystrica 4.
- Dodavatelem zboží a služeb nabízených v e-shopu www.zdravysvet.sk je společnost Zdravý svet s.r.o., se sídlem Podvažie 228, 017 04 Považská Bystrica 4.
- Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil závaznou objednávku. Spotřebitelem se pro účely zákona, zejména zákona č. 102/2014 Sb. rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
- E-shop je počítačový systém umístěný na síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží a služeb na dálku prostřednictvím elektronického zařízení.
- Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněné na webových stránkách e-shopu, které lze objednat (mají cenu a tato cena není nulová).
- Kupující plně uznává elektronickou komunikaci, zejména prostřednictvím e-shopu, e-mailovou komunikaci, jakož i telefonickou komunikaci, pokud je nesporné, že prodávající komunikuje s kupujícím nebo jím pověřenou osobou.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky se na vztah mezi prodávajícím a kupujícím, který vznikl jinak než prostřednictvím elektronických prostředků komunikace na dálku a není vztahem mezi poskytovatelem služeb informační společnosti a příjemcem služeb informační společnosti, použijí pouze v rozsahu nezbytném pro dodržení právních předpisů a logického sledu věcí, není-li mezi nimi dohodnuto jinak.
- Žádost o rezervaci představuje právně nezávaznou a časově omezenou rezervaci určitého dostupného zboží (tj. které je "skladem") z aktuální nabídky prodávajícího zveřejněné na e-shopu prodávajícího, s možností osobního odběru a úhrady výhradně na výdejním místě, při kterém nedochází k objednávce a kupující tím není zavázán k nákupu či jinému převzetí rezervovaného zboží, pokud kupující zvolí jako způsob dopravy "osobně na prodejně - rezervace zboží". Požadavek na rezervaci lze podat i opakovaně. Prodávající takto rezervované zboží pro Kupujícího bezplatně a po omezenou dobu podrží na prodejním místě, aniž by požadavek na rezervaci přijal (nedochází k jednání ani k uzavření obchodu), a tím dá Kupujícímu možnost zvážit koupi rezervovaného zboží. Kupující je oprávněn žádost o rezervaci kdykoli zrušit. Prodávající je oprávněn zrušit žádost o rezervaci, pokud není schopen zajistit nebo zadržet zboží rezervované kupujícím v místě prodeje. Ke zrušení rezervace dochází automaticky, a to uplynutím doby rezervace. Celá transakce (včetně sepsání právně závazného návrhu na koupi rezervovaného zboží Kupujícím, jeho přijetí Prodávajícím, zaplacení a převzetí rezervovaného zboží) probíhá výhradně osobně, a to na prodejním místě (v tzv. kamenné prodejně). Na transakci, která je základem žádosti o rezervaci, se tyto obchodní podmínky nevztahují, neboť probíhá osobně na prodejním místě.
Článek II.
Cena
- Všechny uvedené ceny zboží a služeb jsou konečné, včetně 5%, 19% nebo 23% DPH.
- Prodávající je vázán cenou uvedenou na stránkách e-shopu v okamžiku nákupu.
- Ceny produktů nabízených v e-shopu se mohou lišit od cen produktů na prodejním místě prodávajícího.
Článek III.
Objednávání na
- 1. Objednávka vzniká potvrzením objednávkového procesu v e-shopu výběrem zboží nebo služby Kupujícím, včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře a jeho odeslání Prodávajícímu. Pro správné a řádné vyřízení objednávky je nutné vyplnit požadované údaje v objednávkovém formuláři a zvolit možnosti dopravy a platby za objednané zboží či služby.
- Odesláním objednávky kupující souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb. Odesláním se objednávka stává pro Kupujícího závaznou, tj. je návrhem na uzavření kupní smlouvy s Prodávajícím.
- Po odeslání objednávky v e-shopu je Kupujícímu automaticky vygenerován a odeslán informační e-mail, který informuje o tom, že Prodávající obdržel objednávku Kupujícího ke zpracování e-shopem. Tento e-mail není potvrzením objednávky zboží ve smyslu odst. 5 tohoto článku.
- Pokud je Kupující vyzván k úhradě zálohy či zálohy nebo si zvolí platbu bankovním převodem, tj. jakýkoliv jiný způsob platby, kdy převádí peněžní prostředky před dodáním zboží či služby, je povinen tuto platbu provést ve lhůtě stanovené Dodavatelem. V případě, že platba nebude připsána na účet dodavatele ve lhůtě stanovené pro platbu, může prodávající takovou objednávku zrušit pro nesplnění povinnosti kupujícího uhradit zálohu nebo platbu předem.
- Potvrzením objednávky Prodávajícím vzniká kupní smlouva, kterou lze měnit nebo doplňovat pouze na základě vzájemné dohody mezi Kupujícím a Prodávajícím, nestanoví-li zákon nebo jiný právní předpis jinak. Potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího je elektronická zpráva zaslaná Prodávajícím na e-mailovou adresu Kupujícího nebo krátká textová zpráva zaslaná na číslo mobilního telefonu Kupujícího uvedené Kupujícím v jeho objednávce s informací, v jakém rozsahu je přijetí objednávky Kupujícím nesporné. Elektronická zpráva Prodávajícího, která nepotvrdí, neodmítne nebo neodmítne nebo jinak zjevně neakceptuje objednávku Kupujícího, je odmítnutím objednávky Kupujícího.
- Pokud Prodávající není schopen vyřídit objednávku nebo její část ve lhůtě pro vyřízení objednávky ani při vynaložení veškerého úsilí z důvodů, jako např. zboží není vyrobeno, není k dispozici u výrobce nebo v externím skladu dodavatele, výrobce provedl tak závažné změny, že objednávku nelze vyřídit, nebo z důvodů vyšší moci, může Prodávající objednávku zrušit, o čemž informuje Kupujícího. Prodávající má rovněž právo zrušit objednávku, pokud kupující v objednávce uvedl nepravdivé nebo zavádějící údaje, které nelze ověřit, např. nesprávný e-mail, telefonní kontakt nebo nesprávnou či neexistující adresu. Pokud Kupující zaplatil zálohu, je Prodávající povinen ji v případě zrušení nebo storna objednávky vrátit Kupujícímu do 14 dnů.
- Pokud kupující v takovém případě učiní rezervaci zboží, nevzniká závazná objednávka ani návrh na uzavření kupní smlouvy. Prodávající upozorní kupujícího na možnost vyzvednutí rezervovaného zboží, přičemž tato rezervace platí 3 pracovní dny a začíná běžet ode dne tohoto upozornění e-mailem nebo SMS zprávou, a pokud nebude v uvedené lhůtě vyzvednuta, rezervace zaniká. Kupující má možnost upravit jakékoli položky rezervace nebo je odmítnout, a to i částečně. V takovém případě přechází vlastnické právo na kupujícího okamžikem zaplacení zboží a smlouva vzniká až samotným nákupem v prodejně prodávajícího.
Článek IV.
Platební podmínky
- Za zboží a služby v e-shopu lze platit následujícími způsoby:
- platba na dobírku (platíte přímo kurýrovi při převzetí zboží)
- platba prostřednictvím platební brány ČSOB
- platba při osobním odběru na prodejně
- platba v hotovosti při osobním odběru na prodejně - rezervace zboží
- platba na základě zálohové faktury - předem, zboží bude expedováno po obdržení finančních prostředků na náš účet
- platba na základě dárkového poukazu.
- Dárkový poukaz představuje předem zaplacenou finanční částku, kterou může kupující použít na nákup na základě dostatečného množství předem zaplacených finančních prostředků. Datum platnosti poukazu je na něm uvedeno. Nominální hodnota dárkového poukazu může být dohodnuta s kupujícím.
- Příplatky za jednotlivé platební možnosti jsou uvedeny v článku VI těchto všeobecných obchodních podmínek.
- Prodávající může kupujícímu poskytnout možnosti slev:
- slevu z ceny registrace do e-shopu,
- sleva za opakovaný nákup,
- slevu na základě jednorázového slevového kupónu,
- Poskytnuté slevy nelze kumulovat.
Článek V.
Dodací podmínky
- 1. Prodávající je povinen odeslat zboží kupujícímu do 30 dnů od vytvoření objednávky, není-li dohodnuto jinak nebo není-li u zboží stanovena delší dodací lhůta.
- Pokud je zboží skladem, bude odesláno co nejdříve dle kapacitních možností.
- Pokud je v objednávce více druhů zboží a služeb a některé z nich nejsou skladem, informujeme o tom kupujícího s možností dílčích dodávek.
- Společně se zbožím je zákazníkovi zaslána faktura (daňový doklad), návod, jakož i další doklady ke zboží či službám od výrobce.
- Za místo plnění se považuje místo, kam je zboží dodáno.
- Prodávající provádí dodání zboží kupujícímu prostřednictvím:
a. Slovenská pošta, Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica 1
b. kurýrní společností GLS s.r.o. Lieskovská cesta 13 962 21 Lieskovec
c. osobně ve vybrané provozovně v pořadí,
d. Packeta, Kopčianska 92, 851 01 Bratislava
Článek VI.
Poplatky za přepravu, balení a možnosti platby
1. Při platbě předem na bankovní účet na základě zálohové faktury nebo prostřednictvím platebních bran a dobírky účtujeme poštovné na území Slovenské republiky podle aktuálních cen v nákupním košíku na našich webových stránkách:
(a) při zaslání na výdejní místo s dodáním do 2 pracovních dnů po odeslání z našeho skladu
b) při doručení kurýrem s dodáním do 2 pracovních dnů po odeslání z našeho skladu
c) při zasílání poštou SK doporučeným dopisem 2. třídy s dodáním do 3 pracovních dnů po odeslání z našeho skladu
Při objednávce zboží v celkové hodnotě nad 70 € získáte poštovné a platbu zdarma.
- Prodávající se může s kupujícím dohodnout na jiném než standardním (výše uvedeném) postupu zasílání zboží nebo služeb, jakož i na cenách za tyto služby.
- Prodávající může odeslat zboží, které má Kupující ihned k dispozici, a zbytek objednávky dodat dodatečně v zákonné lhůtě, avšak za předpokladu, že Kupujícímu nebudou účtovány žádné další náklady na poštovné než ty, které jsou součástí objednávky.
Poplatky za doručení zboží do zahraničí jsou stanoveny podle ceníku Slovenské pošty, který používáme pro zasílání zásilek Ceník (posta.sk)
Článek VII.
Převod vlastnictví
- Vlastnické právo přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem převzetí věci od prodávajícího nebo dopravce.
Článek VIII.
Zrušení kupní smlouvy
- Kupující má právo odstoupit od objednaného zboží nebo služby do 24 hodin od vzniku kupní smlouvy bez storno poplatku u zboží, které je vyrobeno na zakázku, podle specifických požadavků spotřebitele nebo speciálně pro jednoho spotřebitele.
Článek IX.
Právo spotřebitele na vrácení zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele
- Spotřebitel má právo na vrácení zboží dle zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavírané na dálku nebo smlouvy uzavírané mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen "zákon"), dle ustanovení § 7 a násl. zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží, pokud prodávající splnil informační povinnosti podle tohoto zákona, pro ostatní případy platí odst. 2 nebo 3 zákona. Je-li předmětem kupní smlouvy dodání zboží, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží.
- Chce-li spotřebitel tohoto práva využít, je povinen písemné odstoupení od kupní smlouvy doručit osobně nejpozději v poslední den stanovené lhůty na kontaktní adresu prodávajícího v jeho pracovní době nebo podat odstoupení od smlouvy poštou nejpozději v poslední den lhůty na adresu uvedenou v kontaktech, případně lze toto právo uplatnit i formou zápisu na jiném trvalém nosiči. Po oznámení o odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen zaslat nebo osobně předat předmět smlouvy, od které odstupuje, spolu s veškerou dokumentací - např. originálem faktury, návodem a další dokumentací ke zboží, která mu byla dodána spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy (§ 10 odst. 1 zákona). Kupujícímu doporučujeme pořídit si kopii faktury pro vlastní potřebu a zboží zaslat doporučeně a jako pojištěnou zásilku. Pro odstoupení od smlouvy můžete využít následující formulář: Odstoupení od kupní smlouvy, ve kterém je nutné vyplnit alespoň údaje označené "*" - hvězdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
- Nezasílejte nám zboží na dobírku, zásilka nebude přijata.
- Provozovatel e-shopu vrátí uhrazené plnění za zboží/službu včetně nákladů na dopravu v souladu s § 9 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. jakož i náklady prokazatelně vynaložené na objednání zboží, a to do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peněžní prostředky dříve, než je zboží dodáno nebo spotřebitel neprokáže odeslání zboží, to neplatí, pokud prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne sám.
- Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
- Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží a služby vymezené v § 7 odst. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z. Poznámka k bodu 6 - jedná se např. o zboží zhotovené podle požadavků spotřebitele, zboží, které nelze vrátit z hygienických důvodů, pokud bylo zabaleno a tento obal byl poškozen, prodej desek, pokud byl poškozen jejich ochranný obal apod, jejichž aktuální znění je k dispozici v platném zákoně uvedeném v tomto bodě.
- Spotřebitel nese veškeré snížení hodnoty zboží způsobené jeho používáním nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.
Článek X.
Práva a povinnosti stran
- 1. Prodávající a kupující se považují za smluvní strany.
- Kupující je povinen:
- převzít objednané zboží, aniž je dotčeno právo na odstoupení od smlouvy,
- zaplatit prodávajícímu za zboží nebo služby dohodnutou odměnu,
- zkontrolovat neporušenost obalu nebo samotného zboží při převzetí.
- Prodávající je povinen:
- dodat zboží zákazníkovi v požadované kvalitě, množství a za dohodnutou cenu,
- zajistit, aby nabízené zboží odpovídalo právním předpisům platným ve Slovenské republice,
- společně se zbožím nebo dodatečně zaslat zákazníkovi veškeré doklady vztahující se ke zboží, jako je faktura za zboží, reklamační list, návod k použití v kodifikované podobě slovenského jazyka.
Článek XI.
Ochrana osobních údajů
- Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů, v platném znění.
- Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, s výjimkou vybrané přepravní společnosti, která zajišťuje dodání zboží nebo služby, nebo státním orgánům v případě kontroly, nebo zprostředkovateli na základě vzájemné smlouvy uzavřené podle zákona č. 18/2018 Sb.
- Správce je povinen zabezpečit osobní údaje proti jejich zpřístupnění neoprávněným osobám přijetím vhodných technických a organizačních opatření. Rovněž všichni zaměstnanci správce jsou povinni zachovávat mlčenlivost ve vztahu k osobním údajům.
- Subjekt údajů má práva vymezená v čl. 19 a násl. Listiny základních práv a svobod a zákona č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a to:
- právo na informace, které je naplněno tímto obsahem a obchodními podmínkami,
- právo požadovat přístup k osobním údajům týkajícím se subjektu údajů - § 21 zákona spočívá ve Vašem právu požadovat, jak a pro jaké účely jsou Vaše údaje zpracovávány, přičemž tuto žádost můžete adresovat na kontaktní e-mail...,
- právo na opravu osobních údajů - § 22 zákona vám umožňuje opravit osobní údaje, pokud jsou neaktuální,
- právo na výmaz osobních údajů - § 23 zákona máte k dispozici, pokud si nepřejete, aby správce nadále zpracovával vaše osobní údaje,
- právo na omezení zpracování osobních údajů - § 24 zákona uplatníte, pokud se domníváte, že osobní údaje byly zpracovány v rozporu se zákonem,
- právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů - § 27 zákona,
- právo na přenositelnost osobních údajů,
- právo podat stížnost u dozorového úřadu v souvislosti se zpracovávanými osobními údaji.
- Správce získává od kupujícího tyto osobní údaje: titul, jméno, příjmení, adresa, doručovací adresa, fakturační adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, které jsou zpracovávány za účelem správného vyřízení vaší objednávky. Tyto osobní údaje jsou uchovávány po dobu 10 let pro účely archivace. V souvislosti se zpracováním objednávky jsou osobní údaje zpracovávány za účelem vystavení faktur, vystavení skladních (dodacích) listů, zajištění dopravy a také zaúčtování v účetním systému.
- Provozovatel pověřil zprostředkovatele, kterým je provozovatel internetového portálu heureka.sk se službou Ověřeno zákazníky, společnost Heureka Shopping, s.r.o., se sídlem Karolínksa 650/1, 186 00 Praha, IČ: 02387727 /, aby jménem provozovatele e-shopu zpracovával osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, e-mail a informace o objednaném zboží za účelem vyhodnocení kvality nákupu. Za účelem tohoto hodnocení zašle zprostředkovatel kupujícímu jednorázově e-mail s možností hodnocení.
- Tyto stránky zaznamenávají vaši IP adresu, informace o tom, kolik času strávíte prohlížením těchto stránek, a informace o tom, z jakých stránek k nám přicházíte a jaký obsah si prohlížíte. Soubory cookie jsou textové soubory, které se ukládají do vašeho počítače a slouží také k měření návštěvnosti stránek a k přizpůsobení zobrazení stránek a díky těmto souborům vám můžeme nabídnout vyšší kvalitu. Některé soubory cookie jsou soubory třetích stran, např. Youtube, Google atd.
- Stránky zpracovávají tzv. technické soubory cookie, které jsou nezbytné pro správnou funkčnost stránek, preferenční soubory cookie, které obsahují informace, jako je váš jazyk a jméno, dále analytické soubory cookie, které nám pomáhají pochopit vaše chování na stránkách, a reklamní soubory cookie, které nám pomáhají sledovat vaše zájmy... Poslední tři typy souborů cookie můžete odmítnout.
- Soubory cookie můžete kdykoli vymazat nebo nastavit shromažďování souborů cookie přímo v nastavení prohlížeče i na našich webových stránkách.
- Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů v e-shopu pro účely e-mailového marketingu, souhlasil se zasíláním e-mailových zpráv na kontaktní e-mailovou adresu.
- Osobní údaje pro účely e-mailového marketingu v rozsahu jméno a příjmení, e-mailová adresa jsou poskytovány po dobu pěti let. Tyto osobní údaje nejsou poskytovány třetím stranám.
- Kupující může svůj souhlas kdykoli odvolat zasláním Odvolání zpracování osobních údajů, které neprodleně vymažeme. Odvolání je možné také zrušením zaškrtnutí políčka v uživatelském účtu uživatele (pokud kupující požádal o vytvoření uživatelského účtu). Z naší strany již nebudeme používat vámi poskytnuté osobní údaje pro účely e-mailového marketingu.
Článek XII.
Kompenzace za nepřevzetí zboží
- Prodávající má nárok na náhradu škody (dle § 420 a násl. občanského zákoníku) v případě, že si kupující objednal zboží, které nevyměnil nebo neodstoupil od smlouvy a zároveň nepřevzal zboží od dopravce nebo po výzvě prodávajícího nepřevzal zboží ve stanovené lhůtě v případě osobního odběru. Tím porušil svou povinnost stanovenou v článku X odst. 2 písm. a), podle kterého je kupující povinen převzít objednané zboží.
- Při stanovení výše náhrady škody prodávající zohlední zejména náklady na dopravu a související poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, přepravou a administrací objednávky, jakož i veškeré další náklady vzniklé při realizaci předmětné objednávky, a je oprávněn účtovat rovněž ušlý zisk.
- Prodávající je rovněž oprávněn náhradu škody nepožadovat nebo požadovat pouze její část.
Článek XIII.
Závěrečná ustanovení
- Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto Všeobecných obchodních podmínek a Reklamačního řádu bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny Všeobecných obchodních podmínek nebo Reklamačního řádu se celý proces nákupu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami, které byly platné v době, kdy Kupující učinil objednávku, a které jsou dostupné na internetových stránkách Prodávajícího.
- Reklamační řád je nedílnou součástí těchto Všeobecných obchodních podmínek.
- Odesláním objednávky se Kupující seznámil se Všeobecnými obchodními podmínkami i Reklamačním řádem.
- Tyto obchodní podmínky byly vypracovány v rámci projektu certifikace e-shopu nakupujbezpecne.sk
- Tyto Všeobecné obchodní podmínky a Reklamační řád jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícímu a rovněž jsou zveřejněny na internetových stránkách e-shopu.
- Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího se žádostí o zjednání nápravy. Pokud prodávající na žádost o nápravu odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má spotřebitel právo požádat o nápravu v souladu s § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Slovenská obchodní inspekce(www.soi.sk) nebo jiná příslušná pověřená právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z výše uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Současně může spotřebitel využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/, a podat návrh na alternativní řešení sporu. Informace o poplatcích za návrh lze nalézt na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.
- Vztahy neupravené jinak v těchto všeobecných obchodních podmínkách, jakož i v jejich nedílných součástech (přílohách), se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb, zákona č. 250/2007 Sb, zákona č. 102/2014 Sb, zákona č. 18/2018 Sb, zákona č. 22/2004 Sb. zákon č. 513/1991 Sb.
- V případě uzavření jiné smlouvy s kupujícím s odlišnými obchodními podmínkami mají obchodní podmínky uvedené v této smlouvě přednost před všeobecnými obchodními podmínkami.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich nedílných součástí nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. února 2022.
Ing. Pavol Machnič
jednatel společnosti
Dozorčí orgán: Mgr:
Inspekce SOI se sídlem v Trenčíně pro Trenčínský kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
tel.: 032/ 6400 109
e-mail: tn@soi.sk